Kompendium wiedzy o grze Wiejskie Życie ;)

Kiedyś wpadłam na pomysł, żeby takowe stworzyć, jednak szybko zrezygnowałam, gdy sama musiałam zająć się grafiką do tego przedsięwzięcia. Tak powstało kilka kombinacji posklejanych grafik i nic więcej..



..stwierdziłam, że to za dużo pracy i pomysł porzuciłam :) I chyba dobrze robiłam, ponieważ ostatnio natknęłam się na stronę: wiejskie-zycie.info na której znajdziemy dużo informacji i grafik z gry. Dodatkowo wiedzę można poszerzyć na forum oficjalnej grupy Wiejskiego Życia gdzie maniaki wiedzą chyba wszystko... 

..no może prawie wszystko bo co się z której maszyny najbardziej opłaca - jeszcze nie napisali tak od a do z.. ;) A szkoda. 



¡Compártelo!

2 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

To co na stronie ma najwięcej na zielono po strzałce w górę - z tego masz najwięcej zysku :P

ta daaammm ;D

Prześlij komentarz

Buscar

 

compartidísimos

WIEJSKIE ŻYCIE Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger