Trzech króli - misja wykonana

Chwilę temu ukończyłam misję "Trzech króli" - nie była trudna do przejścia, na wykonanie dali 14 dni a ja przeszłam.. chyba w 4 :) Choć nie wiem czy nagroda adekwatna do wkładu? Troszkę monet i dukatów poszło, a to, co zdobyłam w nagrodzie już mam ;) Staram się zazwyczaj sprawdzić co jest do wygrania, bo czasami po prostu nie warto inwestować.. Po kolei:


1. Kup i postaw gwiazdę (800 monet) 
2. Zbierz 20 soczewic (posiać najlepiej 50) 
3. Zrób 50 sałatek w sałatko maszynie z soczewicy 
4. Znajdź ukryte dziecko 


Ja moje dziecko znalazłam za krową ;)

5. Zbierz 10 razy jedwab z krzaka (8D dojrzewa 5h) 
6. Znajdź 3 korony produkując sałatkę z łososia.


 
NAGRODA wielbłąd dający sierść w 30s
 


(etapy spisała Lidka z forum WŻ) 

A gdyby ktoś był ciekawy co się dzieje z moją farmą, to udało mi się uporządkować dwa zakątki :) Jednak nie jestem jeszcze do nich przekonana i nie wiem czy nie będzie kolejnego przestawiania ;) Póki co zaprezentuje jeden Zakątek zwierzątek - zagroda, magazyn, produkcja za altanką a wszystkiego pilnuje Damianek :) Podoba się?




Pozdrawiam!





¡Compártelo!

1 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

To z zagródkami ciekawe :)

Ja nie lubię jak każą zbierać części na jakaś maszynę :P

Prześlij komentarz

Buscar

 

compartidísimos

WIEJSKIE ŻYCIE Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger