Moja Farma - tak to się właśnie zaczęło :)


..mniej więcej na początku grudnia 2010 roku :) Pisząc pracę licencjacką wynajdywałam coraz to nowsze, ciekawsze zajęcia, oby tylko oderwać się od tego przykrego obowiązku studenta ;) I tak właśnie zaczęłam przeglądać aplikację na NK. Wiejskie życie wpadło w moje łapki jako pierwsze i tak już tam zostałam. A moja farma wyglądała wtedy mniej więcej tak:
ok. 3 tygodni później pojawiły się już kury, ul i druga jabłonka - za zarobione ciężką pracą pieniądze ;) A wszystko w pięknej szacie graficznej, która po prostu mi się podoba. To jeszcze cudowne czasy kiedy ogarnięcie farmy zajmowało niespełna 5 minut ;) 


Teraz moja farma nosi nazwę U Zbycha i liczy 62 level. Zdjęcia dodam w innym poście, aktualnie farma w przebudowie ;) 

Na koniec dodam, że gra w Wiejskie Życie jest pochłaniaczem czasu i traktuje ją jedynie jako "zajęcie w poczekalni"
Pozdrawiam! 



¡Compártelo!

1 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

Wiem jak możesz zrobic logo Wż na tle tego co chcialaś -
musisz powiekszyć przezroczyste tło za napisem w programie a potem wejść w ustawienia nagłówka stroni i ustawic obrazek za tytułem i opisem.
Mozliwe, że trzeba będzie kilka razy robić - nie wiadomo na jakiej wysokości napis się umieści (to akurat jest różne w różnych szablonach).

Pozdro ;D

Prześlij komentarz

Buscar

 

compartidísimos

WIEJSKIE ŻYCIE Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger